Transport Adaptat

TRANSPORT ADAPTAT: ANAR AL CENTRE DE DIA ÉS VIDA

El servei de transport és un servei bàsic i indispensable per a més de la meitat de les persones que venen al centre de dia. Aquest servei ha tingut un impacte directe en la zona del Baix Llobregat centre.

El servei l’oferim amb la dedicació de tres xofers: disposem de dos conductors de dilluns a divendres i un tercer que fa el servei els dissabtes. A més, comptem amb la inestimable col·laboració de diversos voluntaris que de forma puntual i/o permanent ens acompanyen en el transport de la tarda.

El servei està constantment readaptant-se a les necessitats dels usuaris i dels seus familiars, o del volum d’usuaris que demanen transport.Per exemple, si necessiten el transport a una hora determinada, o que el xofer l’acompanyi a pujar les escales, o per canvi de domicili (ens trobem amb usuaris que canvien de domicili cada un o dos mesos per anar a viure amb els diferents fills que volen assolir la seva cura), entre d’altres…

Aquest servei és imprescindible. En cas de no poder-ho oferir, més de la meitat dels avis i àvies s’haurien de quedar a casa, ja que no podrien venir al Centre de Dia “Ana Ribot”.

A més del serveis de transport de recollida i devolució al domicili dels usuaris, de dilluns a dissabte, el vehicle s’utilitza per les sortides sòcio-culturals amb els avis del centre i, seguim fent acompanyaments a hospitals i centres sanitaris de persones grans amb dificultats de mobilitat.

Actualment, l’entitat disposa de DOS VEHICLES en carretera i un vehicle de suport:

1) Ford Custom Kombi310 adaptada, adquirida a finals del 2016, amb capacitat per 6 usuaris amb 2 cadires de rodes i una plataforma elevadora d’accés.

2) Ford Custom Kombi310 adaptada, adquirida a l’agost del 2017. Aquesta compra es deguda a que la WV Caravelle que era la que s’utilitzava fins aquell moment va patir una averia greu de motor amb un cost molt elevat de reparació.

Al tenir les dues furgonetes adaptades fa que més usuaris de forma fixa i alguna puntualment que per accident o malaltia utilitzen cadira de rodes, puguin anar al centre de dia. Actualment de les 14 rutes diàries, en 11 es transporta un usuari en cadira de rodes.

3) Renault Kangoo, amb la compra de la nova Ford Custom i degut al desgast diari que suposa el servei de transport del Centre de Dia, s’utilitza com a vehicle de substitució i suport per la Fundació.

Horari

Degut a la pandèmia, el transport es readapta segons les necessitats dels usuaris i l’horari pot estar modificat.

Per a més informació contacta al 93 663 25 80 o info@fundacioanaribot.org