SOMRIURES EN LÍNIA

SOMRIURES EN LÍNIA

3 junio, 2020 Blog 0

Programa Al Teu Costat per a que cap àvia i cap avi se sentin sols a casa, GUANYAREM AL COVID-19

LA FUNDACIÓ ANA RIBOT DAVANT L’ESTAT D’ALARMA PEL COVID-19 està fent un seguiment dels usuaris i famílies del centre de dia des del passat 16 de març, degut al tancament del servei.  El servei d’atenció domiciliària de la Fundació ha continuat treballant i atenent a totes les persones en situación vulnerable i continuem atenent les necessitats de totes elles.

Des del projecte de voluntariat es va readaptar el programa Al Teu Costat, d’acompanayament a domicilis, fent trucades setmanals als nostres usuaris i usuàries, per donar-los suport i acompanyament, donat que no es poden fer intervencions presencials.

En un primer moment el programa es va adreçar als i les usuaris/es del centre de dia i el servei d’atenció domiciliària, però el  fem extensiu a totes aquelles persones grans que viuen soles o passen la major part del dia soles.

SOMRIURES EN LÍNIA neix com la versió telemàtica del programa Al Teu Costat, per estar a prop de les persones grans, per a que se sentin acompanyats i acompanyades i segueixin mantenint la relació i el contacte amb nosaltres…tot i que va encara més enllà.

Els voluntaris i voluntàries que participen d’aquest programa realitzen una trucada mínim un cop a la setmana. La treballadora social que coordina el projecte de voluntariat enllaça als voluntaris i voluntàries amb les famílies, els ofereix informació prèvia a les dues parts i lliura una guía al voluntari o voluntària prèviament amb informació.

Quasevol persona coneixedora d’una altra en situació de poder beneficiar-se del programa o bé si vols sumar-te al projecte com a voluntari/a, podeu contactar-nos de la següent manera:

tsocial@fundacioanaribot.org

(10h a 13h, de dilluns a divendres)