SABONS SOLIDARIS DE LA FUNDACIÓ ANA RIBOT

SABONS SOLIDARIS DE LA FUNDACIÓ ANA RIBOT

10 junio, 2020 Blog fundacio 0

T’agraden els sabons solidaris de la Fundació Ana Ribot?

Durant el temps de confinament amb el centre de dia tancat, hem aprofitat per fer sabons solidaris, gràcies a la col·laboració de tothom que a estones lliures s’hi han posat i els hi ha quedat ben bonics amb diferents motllos, colors i olors.

Ara que tots estem molt conscienciats que ens hem de rentar les mans sovint, que millor que fer-ho amb sabons naturals, amb ph neutre, ecològics i solidaris.

Demana els que més t’agradin i contribueix al projecte de la Fundació per cuidar a les persones grans com és mereixen, i com a tots ens agradaria, arribat el moment.

Recorda que la teva aportació pels sabons és solidaria i et desgravarà a la teva renda si ens sol·licites el teu certificat de donació.