Gent Com tu

A la Fundació Ana Ribot treballem per millorar la qualitat de vida de les persones grans amb algun tipus de dependència (física, psíquica, social), estant especialment sensibilitzada en l’atenció als malalts d’Alzheimer i oferint recolzament social i psicològic als seus familiars i cuidadors.

Som una fundació privada, independent i sense ànim de lucre, regida per un Patronat, composat per persones compromeses amb l’acció social i per un equip de professionals i voluntaris sensibilitzats, formats i centrats en les persones a les quals ajudem i cuidem!

Un dels objectius de la Fundació Ana Ribot és promoure un envelliment actiu, en el qual la persona gran és un agent actiu de la seva pròpia vida i aposta per mantenir les seves capacitats físiques, cognitives i socials, d’una forma participativa i oberta.

Tots units, voluntaris, treballadors, patrons, amics i donants de la fundació compartim l’objectiu d’ajudar, tenir cura, estimular, activar i estimar a persones amb algun tipus de dependència física i/o psíquica.

Valors com solidaritat, respecte, compromís, altruisme, professionalitat i l’actitud de servei ens mouen en el nostre dia a dia.

This function has been disabled for Fundació Ana Ribot.

Catalan Catalan English English Russian Russian Spanish Spanish