Vols treballar amb nosaltres?

Si vols desenvolupar la teva carrera professional amb la Fundació Ana Ribot, en aquest apartat hi publiquem periòdicament les ofertes laborals de les diferents vacants que van sortint tant al Centre de Dia “Ana Ribot” com al servei d’atenció a domicili.

Si vols formar part de la bossa de treball de la entitat ens pots fer arribar el teu currículum a info@fundacioanaribot.org

Ofertes de treball:

Oferta de Servei d’Atenció Domiciliària:

Les tasques a realitzar són l’atenció i suport a persones dependents i a la seva llar: higiene personal, control d’alimentació i medicació, neteja i organització de la llar, acompanyament a metges, petites compres, passeig i altres relacionades

Formació necessària: Auxiliar de geriatria, certificat de professionalitat en atenció sociosanitària.

Població: Pallejà, Molins de Rei, La Palma de Cervelló, Vallirana, Corbera de Llobregat, Sant Andreu de la Barca.

L’horari anirà en funció del servei o serveis assignats i de la disponibilitat de la persona.
La jornada podrà variar segons necessitats del/s usuari/s atesos.

REQUISITS

– Responsabilitat en el treball quotidià
– Bona adaptació al medi on desenvolupa la seva tasca.
– Capacitat resolutiva.
– Equitat, tractant a totes les persones dependents amb el mateix interès.
– Estabilitat emocional.
– Saber expressar i acceptar l’afecte: la calidesa, estimació i cortesia són insubstituïbles.
– Bona estructuració i organització de les tasques tant en el temps com en l’espai.
– Habilitat comunicadora, en el llenguatge verbal com en el gestual.
– Detecció de necessitats i diferenciació de les reals i respecte de les fictícies, així com de les demandes inadequades.
– Encert i tacte en la imposició de límits.
– Es valorarà: Permís de conduir i vehicle propi

Adjuntar currículum: