Fes-nos Hereus

FES-NOS HEREUS

Tots els membres que composen la Fundació Ana Ribot formen part d’una gran família i cada persona té lloc al nostre cor.

Cada avi i cada àvia ens ensenyen noves lliçons i ens fan estimar més la vida.

Per a nosaltres és més que un treball, és un estil de vida que ens plena com a persones.

Cada dia ens provoca un somriure i marxem a casa amb la satisfacció d’haver fet una mica més amè el dia d’algun avi o àvia.

Recordem amb afecte com una àvia explicava que havia recuperat la mobilitat de la mà dreta i que havia après a pintar. “Durant un temps vaig haver de menjar amb la mà esquerra, però ara, encara que sigui lentament, torno a menjar amb la dreta. He après a pintar i ara pinto aquí al Centre i també a casa. Pinto amb molts colors.”

I com a part d’aquesta gran família, ens pots donar una part del teu llegat o herència. Només cal que el notari en prengui nota quan facis el teu testament.

Facilita-li les nostres dades: Fundació Ana Ribot  NIF: G62564372  Adreça: Carrer Vallès i Ribot 2 08758 Pallejà.

A continuació et deixe’m l’enllaç a una publicació que vam fer al blog, on la notaria de Pallejà, la Sra. Mª Eugenia Cavello de los Cobos, ens presenta un article sobre el testament. Llegir més.

JUNTS PODEM VÈNCER LA TRISTOR, LA DEPENDÈNCIA I L’ALZHEIMER.