Posa llum a l’Alzheimer

Localitat: Pallejà

Data: Dissabte 21 de setembre 20 hs

Hora de sortida: 20 h caminada 5 km.

22 h Botifarrada gratuïta als participants.

Lloc de sortida i arribada: Jardins de la Fundació Ana Ribot

Caminada: El preu per les inscripcions anticipades per la caminada de 5km es de 15€.

Inclou la inscripció gratuïta d’un fill / filla menor de 12 anys. S’ha d’informar de les dades del menor en el moment de la inscripció. Per segons i tercers fills per adult inscrit, el preu es de 5€ per menor de 12 anys.

Inscripcions:

• info@fundacioanaribot.org
• Presencial: c\Vallès i Ribot 2, 2-1  a Pallejà,  dilluns a divendres de 9 a 14 i de 15 a 18h.

Les inscripcions es faran a partir del dia 1/8/2019 fins el 19 de setembre a les 18.00h o en el moment que hi hagi un total de 200 participants a la caminada inscrits. La organització es reserva la possibilitat d’admetre participants el mateix dia de la cursa en funció de la disponibilitat.

Track de la caminada 5 km

Catalan Catalan English English Russian Russian Spanish Spanish