PASSES PER EN MATEU

PASSES PER EN MATEU

24 enero, 2018 Blog 0

Aquest any 2020 comencem amb el nou bloc de la Fundació, i ens agrada molt estrenar-lo amb aquesta iniciativa de l’Alan per homenatjar al seu pare, malalt d’Alzheimer, amb un repte solidari: fer una travessa pels corriols des del mar fins a Fontpineda. En total 83 Km d’intensitat física, equip i unió de les persones que volem fer #passesperenmateu.

Una fita ambiciosa i organitzada amb molt de cor per donar a conèixer les necessitats de les persones que pateixen la malaltia, i la dels seus cuidadors., i que fa una crida per fer donacions a la nostra Fundació, doncs treballem amb es malalts d’Alzheimer i els seus cuidadors, perquè tinguin una millor qualitat de vida i puguin romandre a casa el màxim de temps possible.

Agraïm de tot cor a l’Alan i a tots els que han participat en aquest bonic i emocionant projecte la seva solidaritat.

Us convidem a llegir l’entrada del bloc de l’Alan en el que explica com el 5 de Gener van assolir el repte, les seves motivacions i la seva vivència, una mostra d’amor, sensibilitat i consciència.

També us deixem algunes de les fotos de la preparació de la Travessa, i del dia de la Travessa.

Però això no acaba aquí, ara estan preparant una pel·lícula Passes per en Mateu on es mostra el repte i la història, per contribuir a prendre consciencia del impacte de la malaltia, i per recaptar donacions per a la nostra Fundació.

Estem molt agraïts per haver pensat en nosaltres, ens anima a seguir treballant per millorar la qualitat de vida dels malalts d’Alzheimer i de les seves famílies.

Si voleu fer un donatiu a la Fundació Ana Ribot, feu click al seguent enllaç:

Vull fer un donatiu