Teatre “La consulta del Dr.Buen-estado”

El voluntaris i voluntàries de la Fundació Ana Ribot varen representar el passat 26 de novembre, a la sala d’Actes del Castell de Pallejà, l’obra de teatre el Dr.Buen-estado, un sainet molt divertit que ens va fer passar una bona estona, perquè no n’hi ha res millor que prendre’s a riure les situacions que ens condicionen la vida, com el Covid, la pujada de la llum, les llistes d’espera de la Sanitat Pública, etc..

Aquesta representació forma part dels esdeveniments de celebració dels 20 anys del centre de dia i la Sandra Morillas, coordinadora del projecte, va obrir l’acte per agrair a tots els voluntaris que en aquest 20 anys han contribuït al nostre projecte social, acompanyant a la gent gran per integrar-los en la vida comunitària, i per millorar la seva qualitat de vida.

Després de la representació el President de la Fundació, en Xavier Molins, va felicitar als actors i actrius per la seva actuació, que ens va semblar a tots els presents divertida i feta amb el cor.

I és que no podem estar més orgullosos dels voluntaris i voluntàries que ho varen donar tot i això ens va arribar a tots els presents, que ens vàrem emocionar amb les intervencions dels protagonistes de la tarda, quan van posar veu a la il·lusió i dedicació amb la que ho varen preparar tot.

No us podeu perdre les fotos del dia, que ens mostren el que allà vàrem viure, i que portem en el cor amb tot el nostre agraïment.

També moltes gràcies al públic per la seva presència, que contribueix a impulsar el nostre projecte social dedicat a millorar la qualitat de vida de la gent gran del Baix Llobregat.

I a gràcies a l’Ajuntament de Pallejà pel seu suport, en l’acte i en els 20 anys de la recorregut de la Fundació Ana Ribot.

Feu click per visualitzar l’album de fotos