CONCERT SOLIDARI AL FESTIVAL BACHCELONA

Cada any a l’estiu la Fundació Bachcelona celebra el seu Festival dedicat a la música barroca i especialment a Bach, combinant la qualitat artística dels intèrprets ja consagrats o novells, amb espais singulars de Barcelona.

Dintre d’aquesta edició el 6 de Juliol es va celebrar el concert solidari “Bach de Cambra” a la Sala Domenech i Montaner, del Recinte Modernista del Hospital de San Pau. Un espai privilegiat en el que el Duo Cassadó ens van fer somiar desperts amb un recital íntim en el que vàrem escoltar la suite per violoncel numero 3 de Bach i obres seleccionades d’Arvo Pärt, Ernst Bloch i Zoltan Kodály.

El President de la Fundació Ana Ribot, en Xavier Molins, va obrir l’acte amb unes paraules d’agraïment per als assistents, patrocinador i els organitzadors, i va fer un petit homenatge a les persones que ens han deixat en el darrer any a causa de la Covid19.

Moltes gràcies a l’empresa eDiversa pel seu patrocini i la seva solidaritat destinada a millorar la qualitat de vida de les persones amb Alzheimer!

Notícia a “El Periódico de Catalunya”