CONCERT SOLIDARI AL FESTIVAL BACHCELONA A FAVOR DE LA FUNDACIÓ ANA RIBOT

El proper 6 de juliol a les 20.30h es celebrarà al Recinte Modernista de Sant Pau (Sala Domènech i Montaner) el concert solidari a càrrec del Duo Cassado.

El Duo Cassadó és un prestigiós conjunt de cambra. Integrat per la pianista Marta Moll de Alba i el violoncel·lista Damián Martínez Marco, el duo ha actuat per tot el món, amb gran èxit de públic i crítica. En aquesta ocasió, ens ofereixen un programa reflexiu al voltant de la música de Bach que inclou obres de gran profunditat de Zoltan Kodály i Arvo Pärt.

El repertori:

Suite per a violoncel núm. 3 BWV 1009
Johann Sebastian Bach (1685-1750)
Prelude
Allemande
Courante
Sarabande
Bourrée 1&2
Gigue

Adagio per a violoncel i piano

Zoltan Kodály (1882-1967)

From Jewish Life.
Prayer Supplication Jewish Song
Ernest Bloch (1880-1959)

Spiegel im Spiegel
Fratres
Arvo Pärt (1935)

Bach de Cambra

El concert està patrocinat per eDiversa Group, i tota la recaptació anirà destinada als projectes socials de la Fundació Ana Ribot. També es poden fer aportacions Fila 0.

Si us agrada la idea us recomanem que compreu aviat les entrades doncs els aforaments són limitats.

[/vc_row]