Al Centre de Dia “Ana Ribot” ja estem vacunats!

Breathe Simple Photo Facebook Cover (1)

Al centre de dia estem molt contents de poder anunciar-vos que ja estem vacunats!

Vam rebre la primera dosis de la vacuna Pfizer contra la Covid19 el 15 de febrer, i passats els 21 dies tal i com recomana Sanitat per no perdre l’efectivitat de la vacuna, vam rebre la segona dosis el 8 de març.

Al Centre de Dia, de moment tot segueix igual, mantenim les distàncies de seguretat, continuem amb els controls de temperatura, la desinfecció dels materials, la ventilació dels espais i també fem ús de la mascareta FFP2 homologada.

Com única diferencia que ens trobem després de la vacunació és el fet que si algun usuari o usuària o treballador de la Fundació ha estat en contacte amb un positiu, aquest no té perquè confinar-se el 10-15 dies a casa. Però com tot, no hi ha una regla exacta i tot es valorable segons la gravetat del brot.

Estem molt agraïts de formar part dels primers col·lectius a poder-se vacunar i esperem tornar a la normalitat el més aviat possible.

Des de la Fundació volem donar tot el nostre suport a tots aquells que estan passant per uns moments difícils i complicats.

Cada dia estem més a prop de tornar a la vida que portàvem. Molts ànims a tots!