TRASPASSEM EL SERVEI D’ATENCIÓ DOMICILIÀRIA A ASISTED (A partir de Gener 2021)

L’any 2013 la Fundació Ana Ribot va ampliar els serveis a les persones grans de Pallejà i voltants, amb un nou servei: l’atenció de les persones al seu domicili.

Va ser un projecte que es va iniciar amb molta il·lusió per aconseguir ajudar a les persones al seu domicili i que d’aquesta manera poguessin romandre al seu domicili el màxim de temps possible.

Al llarg dels anys es va anar consolidant amb un equip de gestió i de treballadores que han fet molt bona feina durant tot aquest temps.

La Fundació, en aquests moments vol centrar els seus esforços en l’especialització del centre de dia per malalts d’Alzheimer i en la creació de nous recursos assistencials a les nostres instal·lacions.

La Fundació ha acordat el traspàs del servei a Asisted, una entitat que es dedica exclusivament a donar servei d’atenció a domicili des de fa més de 40 anys a tot el territori català.