FEM 19 ANYS!

El dia 5 de Novembre va fer 19 anys que el Centre de Dia “Ana Ribot” va obrir les seves portes.

Vàrem començar amb 8 usuaris i usuàries i ara tenim places per 63 tot i que no poden ser efectives en els temps de la Covid per mantenir els 1,5 metres de la distància de seguretat que ens marca la Generalitat.

Encara que és un aniversari molt atípic estem contents perquè malgrat tot estem oberts i donant servei a 50 persones grans, la majoria d’elles amb Alzheimer, que són les que més ho necessiten així com els seus cuidadors. També estem contents perquè no hem tingut casos de Covid al centre de dia ni en usuaris ni equips.

En aquest aniversari volem fer una menció especial als equips del Servei d’Atenció Domiciliària que no han deixat de treballar en cap moment, i algunes de les treballadores que han patit la Covid-19, i que, afortunadament, ja s’han recuperat favorablement. També volem destacar al personal del centre de dia que durant el període de confinament i atenent a la crida d’ajut que la Fundació va fer per anar a les residències que necessitaven urgent personal i que estaven patint un focus molt actiu,  van ser valents i solidaris i es van oferir per anar-hi, exposant la seva salut.

També agrair a tot l’equip del transport adaptat, a l’equip del centre de dia i d’administració que ha treballat durant tot a quest temps per adaptar-se constant i diàriament a les circumstàncies canviants per mantenir la nostra tasca.

També als nostres voluntaris que davant del tancament del centre de dia van continuar fent acompanyament telefònic a les persones grans que es van quedar més soles a casa i confinades.

Per a tots ells un gran aplaudiment, perquè en el nostre 19 aniversari, no podem estar més orgullosos de les persones que formen part de la Fundació Ana Ribot, i ens anima a seguir endavant en la situació més difícil que ens ha tocat viure.