Misió, Visió i Valors

Missió:

1. Millorar la qualitat de vida de la persona gran amb algun tipus de dependència (física, psíquica, social) i recolzament social i psicològic als seus familiars i cuidadors.
  2. Sensibilitzar sobre les problemàtiques i necessitats que genera la dependència per a la persona gran i per a l’entorn familiar i social, en concret, les derivades de malalties pròpies tals com l’Alzheimer o similars.
  3. Promoure fons d’ajuda econòmica i oferir recolzament emocional a persones que no puguin valer-se per si mateixes, i que ni elles ni les seves famílies tinguin mitjans econòmics suficients.

Visió:

Desenvolupar, dintre dels nostres espais, el màxim nombre de serveis, per tal d’acollir i atendre persones amb diversos graus de dependència i/o amb Alzheimer, amb la dedicació dels nostres professionals i voluntaris, compromesos i formats, inspirats pels valors de la Fundació Ana Ribot i amb l’esperit i amor de qualsevol llar familiar.

Valors:

1. Solidaritat, creiem en la solidaritat que ens fa responsables amb les persones necessitades, especialment les més vulnerables, i que ens impulsa a moure’ns per posar fi o atenuar de manera efectiva aquestes necessitats, ja siguin d’atenció personal o econòmiques.
  2.  Actitud de Servei, estem convençuts que aquesta actitud és la millor manera d’estar a disposició de les persones que atenem i recolzem.
  3.  Respecte, reconeixem la vàlua de totes les persones i considerem la capacitat d’autodeterminació en relació a les opcions individuals de què disposen. Volem dignificar i donar sentit a la persona gran.
  4.  Compromís, estem compromesos amb les persones amb dependència per la qual cosa aboquem els nostres esforços vers elles sense defallir en l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida.
  5.  Altruisme, no esperem res a canvi per la nostra dedicació a les persones que ajudem i cuidem. En tot cas, elles ens retornen amb escreix el que nosaltres els donem.
  6. Professionalitat, treballem per aconseguir la millor qualitat professional i humana del personal i del voluntariat de la Fundació.
  7. Esperit de superació, és un valor molt present en la majoria de les persones que hi treballem.
  8. Innovació, com a necessitat de buscar nous recursos, noves vies, nous camins que ens permetin avançar en el treball d’atenció a les persones.
  9. Empatia, com a valor essencial en el treball amb persones grans, amb persones que es troben en situacions de dependència i de patiment personal.

Catalan Catalan English English Spanish Spanish