Transport Adaptat

TRANSPORT ADAPTAT: ANAR AL CENTRE DE DIA ÉS VIDA

Projecte iniciat en l’any 2001

Impacte social:

35 persones l’utilitzen diàriament provinents de diferents poblacions del Baix Llobregat.

13 de les quals en cadira de rodes

Es realitzen 22 rutes diàries diferents de dilluns a dissabte.

Gràcies al vostre suport podem:

facilitar l’arribada al centre de les persones amb mobilitat reduïda o que viuen allunyades del centre. El servei de transport adaptat és fonamental  i no està cobert pel sector públic.

El centre de dia és l’alternativa òptima per mantenir la persona atesa i en el seu entorn familiar, cuidant i treballant amb ella per aconseguir la qualitat de vida que es mereix. Per això afirmen que “anar al centre de Dia és vida”.

Necessitem el teu suport  per fer-ho possible i poder mantenir becat mitjançant una tarifa “social”, aquest servei.

Per a més informació contacta al 93 663 25 80 o info@fundacioanaribot.org

Vull fer-me’n amic   Vull fer un donatiu  Vull fer-me’n voluntari