Transport Adaptat

TRANSPORT ADAPTAT: ANAR AL CENTRE DE DIA ÉS VIDA

Projecte iniciat en l’any 2001

Impacte social:

35 persones l’utilitzen diàriament provinents de diferents poblacions del baix Llobregat.

13 de les quals en cadira de rodes

Es realitzen 22 rutes diàries diferents de dilluns a dissabte

Gràcies al vostre suport podem:

facilitar l’arribada al centre de les persones amb mobilitat reduïda o que viuen allunyades del centre. El servei de transport adaptat és fonamental  i no està cobert pel sector públic.

El centre de dia és la alternativa òptima per mantenir a la persona atesa i en el seu entorn familiar, cuidant i treballant amb ella per aconseguir la qualitat de vida que es mereix. Per això afirmen que “anar al centre de Dia es vida”.

Necessitem el teu suport  per fer-ho possible i poder mantenir becades mitjançant una tarifa “social” aquest servei.

Per més informació contacta al 93 663 25 80 o info@fundacioanaribot.org

Vull Fer-me Amic   Vull fer un Donatiu  Vull Fer-me Voluntari