Formulari voluntariat

Vols fer-te voluntari? Omple aquest formulari i envia’ns les teves dades:

DADES PERSONALS:

Nom:

Primer cognom:

Segon cognom:

Data de Naixement:

DADES DE CONTACTE:

– Adreça, número, escala, porta:

– Codi postal:

– Ciutat/Població:

– Província:

– País:

– Mòbil:

– Fix:

– Adreça electrònica:

Com vol que ens posem en contacte amb vostè?
Mòbil Fix Adreça electrònica

ALTRES DADES:

Té experiència prèvia en voluntariats?
Sí  No
Comentaris:

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, l’informem que les vostres dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer “SOCIS I PATRONS”, del que és responsable FUNDACIÓ ANA RIBOT DURAN, i autoritza al seu tractament amb la finalitat de la gestió administrativa, fiscal i comptable dels socis i patrons de la Fundació.

Les seves dades no seran cedides a persones físiques ni jurídiques públiques o privades sense el seu consentiment o si no ho autoritza una llei.

Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició, mitjançant petició escrita a FUNDACIÓ ANA RIBOT DURAN, carrer Vallès i Ribot, 2, 08780 Pallejà (Barcelona).