Butlleta Donacio

VULL FER-ME AMIC DE LA FUNDACIÓ ANA RIBOT
T’agradaria participar en el projecte d’integració social i cura dels nostres avis que portem a terme a la Fundació Ana Ribot?
Selecciona la quantitat del donatiu:

VULL DONAR:

10 euros 30 euros 60 euros
Una altra quantitat: Euros
• Periodicitat:
Mensual Trimestral Semestral Anual Aportació única

DADES PERSONALS:

Nom:

Cognoms:

Data de Naixement:

Telèfon Mòbil:

Teléfon Fix:

Adreça:
– Carrer:

– Ciutat/Població:

– Província:

– Codi postal:

– País:

Adreça electrònica:

Per acabar de formalitzar el seu donatiu com vol que ens posem en contacte amb vostè?
Mòbil Fix Adreça electrònica

• ES58 0081 7010 5600 0137 9339

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, l’informem que les vostres dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer “SOCIS I PATRONS”, del que és responsable FUNDACIÓ ANA RIBOT DURAN, i autoritza al seu tractament amb la finalitat de la gestió administrativa, fiscal i comptable dels socis i patrons de la Fundació.

Les seves dades no seran cedides a persones físiques ni jurídiques públiques o privades sense el seu consentiment o si no ho autoritza una llei.

Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició, mitjançant petició escrita a FUNDACIÓ ANA RIBOT DURAN, carrer Vallès i Ribot, 2, 08780 Pallejà (Barcelona).