Grups de Suport a Familiars

Grups terapèutics per a cuidadors

Grup de Suport Emocional i Ajuda Mutua adreçat a cuidadors i cuidadores de persones amb dependència.

Si necessites assessorament sobre la malaltia, o vius situacions d’angoixa durant el teu dia a dia nosaltres t’ajudem!

Un espai de trobada setmanal on compartir experiències i aprendre estratègies per al seu dia a dia.

Un professional conduirà les sessions, oferirà suport psicològic i treballarà aspectes com la sobrecàrrega de treball o la cura de persones amb demència.

En total seran 10 sessions grupals gratuïtes que tindran lloc d’octubre a desembre en horari de 16 a 17.30 hores.

ABRERA: Inici 8 d’Octubre a les 16.00h, dependències de l’Ajuntament d’Abrera.

PALLEJÀ: Inici 10 d’Octubre a les 16.00h, oficines de la Fundació Ana Ribot

Inscripcions:

FUNDACIÓ ANA RIBOT 936 632 580

info@fundacioanaribot.org

Places limitades.

Organitzat per l’Ajuntament de Palleja, subvencionat per la Diputació i gestionat per la Fundació Ana Ribot

Tenir cura d’un familiar amb demència suposa una situació extremadament estressant que contribueix a augmentar el risc de malalties físiques i mentals del cuidador. Per tant, cal trobar formes adequades de donar suport a la família i als cuidadors i d’ajudar així a millorar la seva qualitat de vida.

El suport psicoeducatiu i emocional és bàsic per a aquests familiars, cuidadors principals, al llarg de tot el procés de la malaltia i dependència.  Es tracta d’un espai terapèutic i de suport emocional compartit amb altres persones que es troben en situacions similars, on el cuidador és l’eix. Ajudar-lo a gestionar físicament, emocionalment i conductualment tot el que es va trobant a  lo llarg del procés de deteriorament del seu familiar, és l’objectiu.

Els grups de cuidadors treballen en sessions conduïdes per una psicòloga que es realitzen de forma periòdica al llarg de l’any.

Uneix-te als nostres grups. Participa-hi.

Catalan Catalan English English Spanish Spanish