JUNY 2020

Programa Al Teu Costat per a que cap àvia i cap avi se sentin sols a casa, GUANYAREM AL COVID-19

LA FUNDACIÓ ANA RIBOT DAVANT L’ESTAT D’ALARMA PEL COVID-19 està fent un seguiment dels usuaris i famílies del centre de dia des del passat 16 de març, degut al tancament del servei.  El servei d’atenció domiciliària de la Fundació ha continuat treballant i atenent a totes les persones en situación vulnerable i continuem atenent les necessitats de totes elles.

Des del projecte de voluntariat es va readaptar el programa Al Teu Costat, d’acompanayament a domicilis, fent trucades setmanals als nostres usuaris i usuàries, per donar-los suport i acompanyament, donat que no es poden fer intervencions presencials.

En un primer moment el programa es va adreçar als i les usuaris/es del centre de dia i el servei d’atenció domiciliària, però el  fem extensiu a totes aquelles persones grans que viuen soles o passen la major part del dia soles.

SOMRIURES EN LÍNIA neix com la versió telemàtica del programa Al Teu Costat, per estar a prop de les persones grans, per a que se sentin acompanyats i acompanyades i segueixin mantenint la relació i el contacte amb nosaltres…tot i que va encara més enllà.

Els voluntaris i voluntàries que participen d’aquest programa realitzen una trucada mínim un cop a la setmana. La treballadora social que coordina el projecte de voluntariat enllaça als voluntaris i voluntàries amb les famílies, els ofereix informació prèvia a les dues parts i lliura una guía al voluntari o voluntària prèviament amb informació.

Quasevol persona coneixedora d’una altra en situació de poder beneficiar-se del programa o bé si vols sumar-te al projecte com a voluntari/a, podeu contactar-nos de la següent manera:

info@fundacioanaribot.org - 93 663 25 80

T'agradaria ser voluntari de la Fundació Ana Ribot?

Actualment cerquem un voluntari per divulgació, recolzament en esdeveniments i la millora de la web:

1.       Redacció de continguts/bloc

2.       Gestió de xarxes socials

3.       Actualització web i millora SEO

4.       Continguts audiovisuals

5.       Enviament newsletter

Lloc de treball: C/Vallés i Ribot, 2. Pallejà.

Col·laboració a convenir, ens adaptem a la disponibilitat i preferències dels voluntaris/ies

Periodista, ciències de comunicació o Màrqueting.

Més informació a projectes@fundacioanaribot.org

T’agraden els sabons solidaris de la Fundació Ana Ribot?

Durant el temps de confinament amb el centre de dia tancat, hem aprofitat per fer sabons solidaris, gràcies a la col·laboració de tothom que a estones lliures s’hi han posat i els hi ha quedat ben bonics amb diferents motllos, colors i olors.

Ara que tots estem molt conscienciats que ens hem de rentar les mans sovint, que millor que fer-ho amb sabons naturals, amb ph neutre, ecològics i solidaris.

Demana els que més t’agradin i contribueix al projecte de la Fundació per cuidar a les persones grans com és mereixen, i com a tots ens agradaria, arribat el moment.

Recorda que la teva aportació pels sabons és solidaria i et desgravarà a la teva renda si ens sol·licites el teu certificat de donació.

T'agradaria col·laborar en la venta dels sabon soldaris? Contacta amb nosaltres!

936 632 580 - projectes@fundacioanaribot.org

FOTO FOTOFOTO